reklama

Schumacher sa presťahoval do Bratislavy a pracuje pre MHD BA

Nie som vôbec fanúšikom formuly 1, a stále, keď TV Markíza v nedeľu zvykla dávať priame prenosy z jázd F1, penila som. Mohla som zabudnúť na nejaký pekný starší film, ktorý by som síce možno predriemkala, ale nevadí. Napriek tomu som však v obraze, a viem, že existuje nejaký Michael Schumacher.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Nie som vôbec fanúšikom formuly 1, a stále, keď TV Markíza v nedeľu zvykla dávať priame prenosy z jázd F1, penila som. Mohla som zabudnúť na nejaký pekný starší film, ktorý by som síce možno predriemkala, ale nevadí. Napriek tomu som však v obraze, a viem, že existuje nejaký Michael Schumacher.

 Keď som skúšalal intenzitu a silu svojich nervov  ako au – pair v Nemecku, deti, o ktoré som starala, doslova „fičali“ na Mišovi. Neskôr, už na Slovensku, som v práci dostala skratku svojho mena a priezviska MSC, čo je zase Šumiho značka. O čo väčšia bola moja radosť, keď som v piatok večer nasadla do autobusu číslo 83 na Hodžovom námestí a za volantom sedel Michael Schumacher. Zo zastávky sme doslova „odflekovali“, alebo ako sa tomu hovorí. Stihli sme to ešte na oranžovú, ale chápem, nebudeme predsa čakať na ďalšiu zelenú. Na zastávku Zochova sme doleteli za rekordne krátky čas. Waw, paráda. Ešte že bol autobus natrieskaný, že som sa ani nemusela poriadne držať. Aj tak by mi to nepomohlo. Nový most sme prebehli neviem ani ako, až prudké brzdenie mi naznačilo, že sme na zastávke AuPark. Hm, dobrý je.... Ešte jedna zastávka a my sa už prudko rútime doprava, kde odbočujeme dole z mosta. Všetci sa kŕčovito držíme jeden druhého, kŕče do nôh od tlačenia do podlahy sa dostavujú tiež,  oči vyplieskané a badateľný strach v nich. Ale „Šumi“ si páli do zákruty jedna radosť a všetci veríme, že tú oranžovú ešte stihne, lebo to by už aj tak neubrzdil. Uf, stihli sme to, všetci sme si vydýchli. Ešte tri zastávky a som doma, ale aj tak rozmýšľam, že vystúpim hneď a tých pár metrov sa radšej prejdem. Nie, ostala som, veď už keď som toľko zvládla, vydržím až do konca.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ľudia sa začínajú preberať z ohromenia, a prvé ohlasy už doliehajú aj ku mne. „To čo je za debila. Ako to jazdí?! To si nevšimol, že vezie ľudí.....?!“ A ešte pár podobných poznámok, ktoré by som ale musela vybodkovať, lebo celé znenie nie je možné zverejniť :O) Jeden odvážlivec stojaci pri predných dverách sa dokonca odvážil majstrovi volantu zaklopať na okienko a ukazujúc na neho , si poťukal na čelo. Neviem, či to šofér bral ako povzbudenie, ale doma som bola raz dva. Ani som nestihla zavolať priateľovi, nech mi uvarí čaj, že som už na ceste.

S rozklepanými nohami som na mojej zastávke vystúpila a nakukla, že Šumimu zamávam na rozlúčku. Na mieste šoféra sedel úplne neznámy muž. Sklamane som sa pozerala za odchádzajúcim busom č 83, ktorý so sebou odvážal asi 30 posledných odvážnych bledých a vystrašených  cestujúcich....

Miroslava Sčensná - Harvanová

Miroslava Sčensná - Harvanová

Bloger 
  • Počet článkov:  46
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...zo škôlky prestúpila rovno na základnú školu O)) Milujem slovenskú a českú hudbu a mojím snom je naučiť sa hrať na gitare :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéLen tak.....Nezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu